Zakelijke dienstverlening
Bent u op zoek naar ondersteuning van uw dienstverlening op operationeel gebied? Wilt u een cadeaukaart nieuw introduceren of opnieuw in de markt zetten? Dan staan de specialisten van Tresis voor u klaar.
Sinds 2006 begeleiden wij opdrachtgevers bij de introductie van cadeaukaartsystemen. Ook dragen wij voor een aantal cadeaukaarten de verantwoordelijkheid over de dagelijkse operatie. Als geen ander kennen wij de angels en voetklemmen in de uitvoering. Onze schaalgrootte stelt ons in staat om efficiënte en tevens kwalitatief hoogwaardige oplossingen te bieden.
Als servicebureau hebben wij zorg voor uw klanten en geven daarmee mede kracht aan uw merk. Wij signaleren bij afwijkingen in de uitvoering en denken proactief mee in een efficiënte procesinrichting en bedrijfsvoering.
Wat kunt u van ons verwachten
Operationele diensten
Door meerdere gerenommeerde uitgevers van cadeaukaarten worden wij aangeduid als “ons servicebureau”. We verzorgen voor deze relaties de dagelijkse operatie, zowel in beheer als uitvoering. Denk hierbij aan:
Beheer over het IT-platform
- relatiebeheer, contracten en aansluitingen
- financieel beheer
- periodieke verrekening van transacties
- rapportage
Applicatiebeheer
- setup van het systeem
- onderhoud van stamgegevens
- relatiebeheer
- uitgifte van bon- of kaartnummers
- monitoring op correcte werking van het systeem
- financiële afhandeling van transacties (periodieke facturatie)
- periodieke rapportage
Logistieke dienstverlening
- inkoop en voorraadbeheer over cadeaukaarten en actiematerialen
- verpakken van kaarten en insteekhoezen t.b.v. DC’s en retailers
- distributie naar DC’s en retailers
- afhandeling van (webshop)orders, zowel B2B als B2C
Klantenservice B2B en B2C
Klantenservice vormt een belangrijk onderdeel van de dienstverlening bij uitgevers van cadeaukaarten. Door de gebruikte technieken ontstaan er meer vragen van consumenten. Deze kunnen niet allemaal worden ondervangen door FAQ-lijsten op de website van de uitgever. Een goede bereikbaarheid voor klanten is daardoor essentieel.
Tresis biedt u de mogelijkheid uw telefoon- en e-mailverkeer onder te brengen bij haar specialisten. Door onze schaalgrootte zijn wij in staat om de klantenservicefunctie efficiënt in te richten en kunnen we daarnaast ook flexibel reageren op een wisselende toestroom aan klantcontacten. Wij hanteren een hoog serviceniveau en signaleren proactief voorkomende afwijkingen in de uitvoering.
Projectondersteuning en implementatie
Bent u voornemens een nieuw product in de markt te zetten, dan kunt u gebruik maken van onze kennis en ervaring. Tresis heeft meerdere omvangrijke implementaties met succes afgerond. Hierbij bundelen wij jarenlange kennis en ervaring bij onze projectleiders aan de benodigde capaciteit om de werkzaamheden in deze fase binnen tijd en budget goed af te ronden.
In de voorbereidingsfase kan Tresis de opdrachtgever adviseren in de opzet en inrichting van de operatie en het implementatietraject. De projectleider zal het traject samen met de opdrachtgever plannen en ten uitvoer brengen:
- advies in de voorbereidingsfase
- inregeling van automatiseringssystemen
- benadering potentiële deelnemers
- contractbeheer
- uitvoering van testwerkzaamheden
- monitoring en opvolging
- signalering, rapportering en uitvoeren van herstelwerkzaamheden bij afwijkingen
- aanspreekpunt voor deelnemers bij aanloopproblemen en start van de operationele fase
Neem voor meer informatie contact met ons op